DOR DE DOI… – Sonia Rauss

Posted on

 

DOR DE DOI

Se-mpart anotimpuri in mine

Cu soare, cu vant si cu ploi,

Mi-opresc primavara din tine

Si-ti spun ca imi e DOR DE DOI…

Invat sa ascult printre soapte,

S-aud unde suna a… NOI,

Mi-e luna un sfetnic in noapte,

Sa pot deslusi DOR DE DOI…

Nu-i timpu-ntr-atat de salbatic

Sa sape-adancimi intre noi!

Iubirea nu-ti duci singuratic!…

Si-n tine e mult DOR DE DOI…

Mi-e mana intinsa-nspre tine

Spre un netrait ” amandoi” ,

Hai, spune-mi, iti e dor de mine?…

Sau inca iti e DOR DE DOI?…

Te-astept sa ne-asternem, cuminte

Cuvinte-mpletite sub ploi,

Priviri ce devin juraminte

Din inimi ce simt DOR DE DOI…

As vrea sa-nvatam impreuna

Curajul nebun de-a fi DOI,

Nebuna iubirii furtuna…

Si DORUL DE DOI sa fim… NOI.

*

Un răspuns »

  1. frumos tare SONIA 🙂

    Apreciază

    Răspunde
  2. Bun inceput de drum sa ai, Sonia draga! 🙂

    Apreciază

    Răspunde
  3. Sensibil, dar puternic. Reusesc sa ma regasesc si eu printre randurrile tale. Felicitari si pentru initiativa de a-ti face o foaie pentru tine.:D:):X

    Apreciază

    Răspunde
  4. In sfarsit….!!! Ma bucur de nu mai pot ca te-ai hotarat, pana la urma, sa-ti faci blogul tau. Ar fi fost pacat sa nu ne incanti simturile cu alesele tale cuvinte si versuri. Iti doresc o cale luminata si cat mai multi vizitatori! Spor!

    Apreciază

    Răspunde
  5. Cat despre poezia care defineste si blogul tau… Desavarsita! Si ma declar favorizata sortii pentru faptul ca am fost printre primii ochi care au vazut-o!

    Apreciază

    Răspunde
  6. Superb! Excelent! Sensibil! Ah…nu mai gasesc cuvintele, parca le-am pierdut pe toate. 🙂 Frumoasa poezie!

    Apreciază

    Răspunde
  7. Draga Sonia,
    Sa-ti creasca blogul mare. Intr-un an cat al altora in zece. Sa ne citim cu bine.

    Apreciază

    Răspunde
    • Teodora, mii de multumiri pentru neasteptata vizita! Ma simt ca in copilarie, de Pasti, cand primeam o pereche de sandale noi-noute de lac… Sufletul meu face piruete, inima a reinvatat gustul bucuriei… Ne citim, cum sa nu?

      Apreciază

      Răspunde
  8. Orice decizie luata e un pas inainte. Sa fii hotarata, ca sa-ti fie bine! Si-n rest sa ne scaldam in dor D2…

    Apreciază

    Răspunde
  9. Este 00.04 in Romania, deci pot spune La multi ani, nu? 😀 Si am sa trec si pe la Kolector pe ‘acasa’ sa-i las urari! Toate cele bune, de departe, cu drag!

    Apreciază

    Răspunde
  10. E Noaptea Sanzienelor… e Ziua ta… La multi ani, blanda fiinta! 🙂

    Apreciază

    Răspunde
  11. Frumoasa poezie… La multi ani si toate cele mai dulci dorinte sa ti se implineasca :* te imbratisez cu drag.

    Apreciază

    Răspunde
  12. M-am nascut sub o stea norocoasa. Imi canta inima de bucurie ca ii sarbatoresc, in aceeasi zi, pe cei doi Oameni pe care-i iubesc si pretuiesc mai mult decat orice pe lume. Sa-ti fie sufletul senin, draga mea surioara, si sa ramai mereu asa, cum te stiu eu. La multi ani, sanziana iubita!

    Apreciază

    Răspunde
  13. Pingback: Decalog « lunapatrata

  14. Nu le am cu rimele, dar îţi doresc mult spor în a scrie şi… să ajungi A-lister? 😀

    Apreciază

    Răspunde
  15. Ingineria liniştii

    Ai pus în litere cuminţi
    În versuri – unde de izvor,
    Atatea ganduri, năzuinti,
    Spre bucuria tuturor.

    Ai resetat în mine ura,
    Mi-ai pus surdină la topor
    Şi ai desenat pe tabla udă
    O nouă schemă pentru dor.

    Mulţumesc pentru frumos Sonia, şi îţi urez să ai mult spor!

    Apreciază

    Răspunde
  16. Pingback: DOR DE DOI… – Sonia Rauss « dordedoi | BunDeCitit.ro

  17. Fara sa vreau …navigand , m-am trezit dand click ..pe titlul ” Dor de doi ” ! Nu stiu cine esti, nu ne cunoastem personal, nici nu cantareste prea mult, in decizia mea …de a ma delecta si a poposi …atunci cand am timp , pe blog-ul tau !
    Conteaza faptul …ca mi-a placut ce am citit, caci involuntar , de la ” Dor de doi „…am dat „next ” ..si …am citit tot !

    Toata stima !

    Simona

    Apreciază

    Răspunde
  18. Pingback: Egoismul lui ” as fi” … « dordedoi

  19. Aniversarile in UNU obosesc si exprima dor. Dor De Doi cu multumiri pentru lectura.Mi-a fost ca o aniversare.

    Apreciază

    Răspunde
    • Ma bucur sa fi prilejuit aceasta „aproape ” aniversare…! Iar pentru a ma fi lecturat, va trebui sa impartim multumirile, sau sa le primesti pe ale mele, ca intr-o oglinda. Esti binevenit oricand!
      La cat mai multe aniversari de Doi iti doresc sa traiesti…

      Apreciază

      Răspunde
  20. Pingback: Ganduri de seara… « dordedoi

  21. Pingback: Sonia e online! « dordedoi

  22. Pingback: Final « dordedoi

  23. Pingback: Un an de DorDeDoi « dordedoi

  24. Pingback: Iubesc « dordedoi

  25. Pingback: Scrisoare pentru mine | dordedoi

  26. Minunat! Pur si simplu minunat!

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un comentariu